Solig Lördag!

Nu i helgen säger dom ju att det ska bli riktigt sommarväder! Det är ju för härligt, men det blir lätt lite för varmt. Pontus är och åker Cross med sin pappa just nu. =) Så jag sitter bara här o slappar lite, ska damsuga lite inne på toan och här i vardagsrummet. Hoppas på att Nicole kan komma in till växjö en sväng och umgås med mig! =)

Igår hade vi det så mysigt, grillade flintastek, det blev så gott! Undra vad man ska äta ikväll? Ska försöka käka upp allt vi har här i lägenheten, allt i frysen. Så ska vi använda pengarna som vi fått till att köpa en bilbarnstol, möjligen köpa en begagnad av någon vi känner. Får se lite vad det finns. Dem från landstinget känns inte så lockande!

Om man kanske skulle hoppa in i duschen och tvätta av sig all äcklig svett från igår? ^^ 




10.18
YEY! Nu är jag jätte glad, Nicole o sötnöt(Thilian) ska komma in till växjö! =) Vi ska gå en liten runda på stan och äta glass och sånt mysigt! *GLAD*



12.18
Nu har jag damsugit, duschat, smörjat in mig med solskyddsfaktor 30+ på armar och rygg och 15+ på benen! =) Och nu håller jag på o göra mig iordning. Undrar om Pontus hinner kommer hem innan jag ska sticka ner! Det måste han nästan. Kan ju inte sticka utan att han vet vart jag är.
Nu ska jag fortsätta! =)



12.49
Nu sitter jag bara o väntar på att Pontus ska komma hem. =) Hoppas att han kommer snart!!! Jag har fått in alla katterna nu iallalfall, och är helt färdig för o gå!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Varför kan du inte låna bilbarnstol från Landstinget?? Det gör ju alla andra..eller?

2008-05-10 @ 15:44:54
Postat av: helena

gör alla andra det? inte vi ialf, vi köpte oss ett nytt babyskydd. man ska väl göra som man själv vill?

2008-05-11 @ 08:15:25
Postat av: Wictoria

Jag vill ha en med en bas och sen känner jag att det inte känns säkert o låna något som 1000 andra har haft. =)

2008-05-11 @ 11:14:26
URL: http://wictooria.blogg.se
Postat av: Sofia

De genomgår ju grundliga tester innan de lånas ut igen...förstår du väl?
Svar till Helena: Ja,klart man ska göra som man vill,men jag förstår inte poängen att lägga så mycket pengar på det när man kan hyra det billigt. Och + att man använder ju det så kort tid.

2008-05-11 @ 22:14:42
Postat av: Wictoria

Men det spelar väl ingen roll? Jag tycker inte att det känns säkert. För mig känns det inte bra alls.
Har du problem med det eller?
Och det är faktsikt inte alls så mycke pengar, man ska väl ha fler än 1 barn. Man kan ju använda den till allihop.
Sitt inte här o käfta i min blogg.

2008-05-11 @ 23:47:39
URL: http://wictooria.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej inga problem alls....du är ju väldigt erfaren...

2008-05-12 @ 10:03:58
Postat av: Anonym

Har du ens körkort?

2008-05-12 @ 17:20:24
Postat av: Wictoria

Spelar det någon roll om jag har körkort eller inte? Finns väl andra i min närhet som har det.
Jag tycker dom bilbarnstolarna är skabbiga, och jag litar inte på dom. Sedan vill jag ha en bilbarnstol med en bas eftersom vi kommer åka väldigt mycke bil. Spelar väl förfan ingen roll hur stor erfaren het jag har av bilbarnstolar, man måste ju göra det som känns bäst och säkrast.

Jävla människa, skaffa dig ett liv.

2008-05-13 @ 14:14:01
URL: http://wictooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback