Vecka 31 idag och helt UNDERBART VÄDER!

Äntligen har våren kommit på riktigt, men lite för varmt tycker jag nästan att det har varit idag. Väldigt jobbigt att gå. =/ Men jag överlever.. Idag ska jag inte göra något speciellt, sitta här hemma och ta det lungt.. Ta lite kort på magen och några på katterna.. =) Längtar till på Onsdag, då ska jag och Pontus bo här sjävla i10 dagar.

Går in i vecka 31 idag! =) Bebis har varit väldigt sprattlig hela dagen. Just nu skulle jag verkligen vilja ha en egen ultraljudsmaskin, hade varit så kul att se vad han håller på med. Om en vecka ska vi till Barnmorskan och mäta magen igen. Ska testa o mäta magen själv idag, förra gången var jag väldigt nära. :) Jag trodde på 27, men det var 28 cm!

Nu ska jag ut i solen!




Vecka 31.
Bristningar finns det gott om iallfall =D


image261

image262

image263

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback