Till er alla!

Till er bloggläsare; Ni känner inte Nicole som jag känner henne. Ni som bara läser hennes blogg vet inte hennes verklighet! Så ni kan bara hålla tyst! Visst vi har anmält henne, men det vi sa var att  vi tror att hon behöver stöd! Av vilka anledningar behöver ni inte veta. Vi har stöd av detta, det är inte bara jag och Sabina. Det fler och åter fler! Men ni får självklart skapa eran egen uppfattnng. Men ni som inte känner oss på riktigt vet inte sanningen. Ni kan faktiskt höra båda sidorna innan ni dömmer mig! Och sitt inte bara o släng skit över mig, det var inte jag som ringde men jag var lika mycket delaktig!

Jag står för detta och har ni några åsikter kan ni  bara fråga mig så ska jag svara på varför. Ni som känner Nicole vet att hon inte går att prata med. Hon ska alltid ha rätt.
När vi satt på ett kafé och jag opch sabina rökte och nicole tog upp thilian i famnen, frågade vi henne om hon inte skulle lägga ner honom, hennes svar var; Nej jag sktier i det, han har varit passiv rökare hela sitt liv. Så det gör inget. Och byter blöjor på sin son 2 gånger om dagen..

Vi som umgås med henne ser allvaret, ni kanske inte gör det. Men ni känner inte henne, och detta var bara 1/1000 av allt!


Och visst jag kanske är tjock, men man behöver inte vara perfekt för att ha ett perfekt liv!


Kommentarer
Postat av: aroni

Du är fan inte tjock, lågstadienivå att kalla folk för fetto!

Idioter hela högen...

2008-11-16 @ 22:19:13
Postat av: Linda

Du är inte tjock gumman.. du är jätte fin....

2008-11-16 @ 22:27:18
URL: http://mamma0607.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad du tror att du är bäst,eh det är jävligt många som är ensamstående idag om du inte visste det???å dom är inte sämre mammor för det,det är inte nicoles fel att han stack..om din mesiga pojkvän gör slut me dej så är det ditt fel att inte du har en hel familj och oj helt plötsligt är du inte en bra mamma!!fan jag känner inte ens nicole men jag bara retar mig som fan på dej,dej skulle jag bara vilja knäcka!du säger att du inte behöver lägga ut halv nakna bilder på dej,å att du har allt innanför dina dörrar men det finns bara en idiot å en liten fjant som vill ha dej en,du är fan större än han,man kan tror att det är du som är man!!jag är tjej men jag skulle kunna knäcka han me

2008-11-16 @ 22:27:38
Postat av: Karin

Synd när allt blir sådär. Hoppas det blir bra och det som är bäst för Lillen, han som blir lidande ju. Tyvärr. Och du och Pontus är jätte söta, men tror inte jag behöver säga att du är fin också, för du har tillräckligt stort självförtroende och självkänsla! ;) Det märks ju dock att den stackars läsaren inte har det!

2008-11-17 @ 00:05:18
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com
Postat av: Anonym

Har ej läst din blogg, bara läst några inlägg av Nicoles.

Personligen tycker jag att hon INTE verkar vara så himla mogen o vuxen nog att ha ansvaret för ett barn. Då jag inte tycker man söver om ett barn 10ggr på en morgon bara för att man själv vill sova. Ett barn behöver rutiner och man ska angagera sig i sitt barn o inte bara i sin dator!

Och om du är tjock, vad fan har det med att Nicole inte är en bra mamma o göra?

Jag är oxå tjock, MEN jag ÄR en bra mamma för min dotter iaf. Bättre o vara tjock o vara en bra mamma än o göra som hon gör och TRO hon är världens bästa mamma!

2008-11-17 @ 08:59:49
Postat av: Michaela

Tror att du borde tänka dig för om vad du skriver i din blogg. Jag menar, det är rätt elakt och skriva att någon är en dålig mamma. Oavsett om personen är de eller inte. Det har väl inte hela världen med att göra? Eller? Speciellt inte att berätta vad den här mamman gör och vice versa.



Jag tycker inte att det är rätt sak att skriva om. Privat så får ni väl polisanmäla och prata om vad ni tycker och tänker om personen. Men att skriva de i en offentlig blogg är väl att gå lite långt?



Om nu hon kritiserar ditt sätt att vara mamma så ska du inte göra detsamma. Även fast hon kanske är en värre mamma i dina ögon. Om du gör precis så som hon gör så är ju du lika "dålig".



Det är bara sätta ner foten och visa att du är mycket bättre. Och det gör man inte genom att skriva om att hon aldrig byter blöja på sin son eller skriva ut hennes namn i en offentlig blogg.



Ta hand om er nu.

Kram.

2008-11-17 @ 15:17:03
URL: http://michaelacarlsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

ville bara säga att jag tkr du är modig som vågar säga vad du tkr om nicole. har me "råkat" ut för henne. vet hur hon är.

lycka till med allt

kram

2008-11-19 @ 21:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback