Åh, vad vi är glada!

Idag var vi och kollade på lägenheten! :) Så otroligt fin och fräsch! 1 november flyttar vi in, snart blir vi vislanda bor. :P Då blir det att åka till ikea och köpa lite småsaker och sen blir det väl lite begangat ocskå. Man kan ju inte köpa allt nytt. Men vi är verkligen såå glada över lägenheten.

Imorgon ska jag ringa och kolla lite om hemförsäkrningar, kolla upp bredband och sen ska jag jaga dopklänningen.



Linda: Jajamensan då blir vi grannar, så trevligt! :) Visst har du väl också barn?

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja bli kul :) Då bli vi 3 barnfamiljer i trapphuset :) ja,jag har två små troll :)

Behövs yngre familjer tycker jag... :)

2008-10-13 @ 11:05:23
URL: http://mamma0607.blogg.se/
Postat av: Linn

Fy fan vad roligt :D Är glad för er :D

2008-10-13 @ 11:23:25
Postat av: Wictoria - Ung mamma! - 14/7-08 ; Sebastian Nils Robin Robertsson -

Jaa :D!

2008-10-13 @ 18:40:39
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: hanna

jag har ochså typ fått lägenhet :)! MITT inne i stan, en tvåa! :D



men det var inte det jag tänkte prata om XD. utan det var att jag o mamma har kollat på möbler och inne på Jysk har dem riktigt snygga möbler och -billiga- framför allt! mamma hade sett ett skitsnyggt bord med tillhörande stolar för under 3000 kr. dem har även soffor och annat jättebilligt. så kolla in dem innan Ikea kanske? :). ni kanske hittar nått där!

2008-10-14 @ 23:41:20
URL: http://pikanchi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback