:)

Heej.
Idag ska jag på föräldragruppen, spädbarnsmassagen är faktiskt rolig. Och Sebastian gillar det, det är ju det ända som räknas!

Och snart är det dop! Jag pratade med min kusin Julia igår, hon visste inte hur hon skulle kunna komma upp, så vi pratade om det och fixade. ;) Det var ju så länge sedan vi sågs!

Här hemma är det lungt, Nicole sover, thilian också, samma sak med Sabina Markus och Elvira. :) Sebastian har precis somnat om, men vi har ju varit vakna sedan 8.00. Jag ska nog inte lägga mig mer, då blir jag bara seg. Blir o duscha och äta frukost.  Dom får la ta frukost sen när dom går upp. :P Om det inte är dags för nå annat käk då!



Å varför i hela friden fungerar inte thepiratebay!!!!

brb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback