Flytt!

Hej hej.
Igår var
jag nere på stan med Nicole. Vilket hemskt skit väder. Usch, det var så kallt och äckligt. :( Saknar sommaren!

Men imorgon blir det flytt iallfall, och jag har gått och blivit förkyld. :( Pontus är ju på gotland nu, han ska göra cross där.  Så jag och mamma kommer flytta in lite saker och så. Se vad som passar in osv. Det ska bli kul. Sen blir det ikea nästa helg och kanske ullared igen..

Vi åkte ju till ullared i torsdags, och gissa vad som hände? Vi var med i en bilolycka! En svart körde in i våran bil, bak i bilen. Vi fick åka ambulans, men ingen blev skadad. Bilen blev inte heller så värst skadad, tur det. Sabina skulle verkligen åka till ullared ändå, så det blev så. :) Jag köpte lite små saker till lägenheten, en ny jacka till mig och lite till Sebastian också.

Sebastian vände från rygg till mage idag, jag hörde hur han grymtade och stånkade. Och när jag skulle titta till honom, jaha!, då låg han på magen. :)

Igår kväll fick Sebastian gröt och morotspuré, han älskade när jag blandade det.

Snart kommer mamma hem, då ska vi åka till City gross. :) Men först ska jag damsuga hela lägenheten och skura golven. Vad gör man inte för sin lilla mamma? :)

Jag har lite bilder att lägga in också, och det lovar jag verkligen att dom kommer ikväll. :)



11.49
Väntar på att min mp3 ska ladda klart. Hatar att städa utan den. ;)
Jag har sånna jäkla problem med o äta, äter knappt inget! Men som ett + så går jag ju ner i vikt pga av det, 2,5 kilo har jag gått ner på 2 vecokr., yeey för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback