HALLOJ!

Hej hej.
Nu har vi varit i kyrkan och pratat med prästen. :) Bestämde lite saker och sådär. Vi ska be någon av Sebastians kusiner att hälla upp dopvattnet. :)

Idag ska vi köpa sittdelen(klädsel), rooligt.

Snart ska jag och Pontus ner på stan och köpa maskeradkläder. :)



14.11
Hej hej. .:)
Nu har Sebastian somnat! Jag ska fixa vagnen o skötväskan. Snart ska vi ju ner till stan.

Den häär ska Lillkillen få! :)
Ska ta kort med digital kameran idag. ;)





Den är lite annan färg än vagnen. Men det kommer bli coolt :D




21.50
Hej hej. :) Nu har jag varit på förfest hos strellan! Sminkade dom också. ;) Dom bleev såå snygga.
Mamma passade Sebastian medans jag var borta. :) Nu sover han..


anonym: Nej, det blir delat dop.







Pontus. HAHA!



Rasmus :D ''lite bättre än alla andra..''



Rasmus, Pontus, Strellan



Juden(även kallad Tobias), Bögen(Vet inte vad han heter), Strellan, vet inte vad han är?, Pontus, Hor-Pippi- 20 kr.



Bögen. Robert. ;)



Rasmus :D



Robin:P Emo



Hor-Pippi



Pontus och tobias.:D



HAHAHA, KLOCKREEEN
Bögen och Strellan:D




Strellan:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick ni ha dopet själva nu då?

2008-10-23 @ 15:27:56
URL: http://havetolive.blogg.se/
Postat av: Julia aka. katten

Hahahah det är GRYMT vad snygga de var xD

2008-10-24 @ 10:26:28
URL: http://juliasho.blogg.se/
Postat av: Anonym

när är dopet??

2008-10-24 @ 13:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback