Hos Sabina

Hej hej! Nu är jag hos Sabina, vi har sovit här inatt, vi ska sova här en natt till. Nicole kommer idag också. :) Sen ska dom hänga med mig hem eftersom min mamma ska vara i sthlm 3 nätter!

Nu har jag fått någon korkad komentar om att jag skriver mycket om strellan,
jag umgås mycket med strellan! Och Pontus är jag med varje dag och jag behöver väl inte skriva om honom hela tiden. Behöver aldrig skriva om honom igentligen. Men han och jag har det super bra!
Så, Pontus umgicks med Strellan igår om ni vill veta det, och dom var nere på shell mitt i natten o åt korv!
Nått mer ni vill veta?

Och jag saknar dig Pontus jätte mycket<3
wää

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste säga att du ha en väldigt sööt son:)

2008-10-07 @ 16:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback