Kläder och Smink kan man aldrig få för mycket av!

Godmorgon!

Igår var Sebastian sur hela kvällen så jag hann inte lägga upp bilderna. :) Men dom kommer nu! Vet inte redigt vad som händer idag, men det kommer kanske upp något! Pontus har ju bara halvdag idag! Det är alltid skönt när han kommer hem lite tidigare! Var inte blyga på o fråga om ni får hänga med ut imorgon, för tusan! Vi är öppna för alla som alltid. ;)

Idag kommer kanske Zabine OCH lilla Wilda hem! :) Så härligt för dom. Jag glömmer aldrig första tiden hemma med Sebastian, den var underbar.




149 KR -Gina Tricot


Ögonskugga, den ljusa är från FACE, köpte den för 2 år sedan. 100 kr
Den mörka är från makeupstore, 130 kr.

Sånna håller hur länge som hälst, älskar dom!
Man ser inte att dom matchar på denna bilden, men de gör dom.;)



DELUXE
öronhängen och halsband i guld!



hoho

(Vet inte vad klockan är)

Kanske skulle städa lite? Är ju ganska stökigt här. Oh tusan vad jag är sugen på tacos!
Ska ringa till mamma o säga det. ;)
Jahaa, blir nog en seg dag idag, tror inte någon har lust o  hitta på något. Möjligen strellan ? Eller vad säger du strellan, om du läser?;)

Nej nu ska jag gå ut och sätta i mig lite cancer. ;)



12.50

jag kanske är lite sent ute, men jag kom nyss på hur stor användning man har för youtube! Jag älskar verkligen youtube, det finns verkligen allt och inget!

Och Chris Crocker, han är så jäkla skön!
Jaa, han är äkta och han döljer inget, han är bara sig själv och ingen annan! Fler borde våga vara sånna!



15.51
Hallå! Nu har jag varit i affären, jag ska göra tacos idag. MUMMA, YUMMA!
Jag håller också på att ladda ner betan av de nya msn. :)
Får se vad jag tycker om det! Det tar en jäkla tid iaf!

Sabina kanske kommer hit idag! Jag hoppas det, de vore kul alltså!
Sen kommer älskade Strellan idag också.

Och imorgon kommer Nicole-e! :D Som Strellan säger!



20,35
Hej hej! Nu är strellan här, eller ja. Dom gick och köpte cola. :)
Jag är ganska trött alltså.. Måste nog hoppa in i dsuchen också känner jag..
Hoppas att jag får sova ut imorgon! Ska sova så mycke jag bara kan:)



Sebbe liten!=)






Hösten är verkligen här!




Kommentarer
Postat av: Robin

jah visst, kan komma ikväll för jag ska tvätta och så nu efter skolan.

2008-10-03 @ 12:33:00
Postat av: Wictoria - Ung mamma! - 14/7-08 ; Sebastian Nils Robin Robertsson -

De låter bra!:D

2008-10-03 @ 12:58:29
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: sandra,melinas mamma<3

ååh va fin sista bilden på trädet var:P

2008-10-03 @ 15:05:48
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: Wictoria - Ung mamma! - 14/7-08 ; Sebastian Nils Robin Robertsson -

tack:D Ja men den blev lite mörk! haha

2008-10-03 @ 15:16:42
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback