SÅ ARG!

Fy FAN rent ut sagt, vad jag är FÖRBANNAD!
Maria kyrkan LOVADE mig att jag skulle få ha mitt dop ENSAM!
Det var därför det blev så sent!
men nu helt plöttsligt UTAN att ens fråga mig om det är oKEJ. så ska en annan döpa sitt barn samma dag, SAMMA TID!

JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD, imorgon ska jag ringa, och då ska dom få träffa FAN här på jorden!
SÅ GÖR MAN BARA INTE, MAN HÅLLER VAD MAN LOVAR, OM MAN INTE ENS KAN LITA PÅ EN PRÄST, VEM FAN KAN MAN DÅ LITA PÅ?
HELVETET KOMMER NI KOMMA TILL ERA HEMSKA MÄNNISKOR..

Det skulle vara Sebastians dag! Och dom lovade mig, det här var deras egna ord!; Ja, det är klart att han ska få ett eget dop utan andra. All fokus kommer läggas på honom, vi brukar aldrig ha gemensamma dop!



Jag har Inget emot dig Lizen, ABSOLUT INTE.
Men jag tyckte bara att det inte var så värst schysst av dom att göra på det viset.
För mig betyder det ändå väldigt mycket när man döps.
Och ber man om att man vill ha eget dop, och blir lovad det, Då ska det hållas!


Kommentarer
Postat av: Linn

Idioter. Slå ner dom. Men allvarligt, dom kan ju fan inte göra så :S

2008-10-21 @ 21:53:03
Postat av: Sara

Mycket dålig stil av dem måste jag säga....har man lovat så har man.

2008-10-22 @ 12:27:03
Postat av: Mia

Spelar väl ingen roll. Festen efteråt är väl mer viktig.Lugna ner dig.

2008-10-22 @ 12:45:42
Postat av: Tina

Riktigt dålig stil. Jag skulle aldrig vilja ha dop ihop med någon annan !

2008-10-23 @ 10:05:51
URL: http://mammatillleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback