stoor kille!

Hej hej. Nu är jag vaken o allting. :) Sebastian är så duktig nu,  han sover från kl 21 till 7.30 på morgonen. Men emellan så äter han två gånger. Igår på BVC vägde Sebastian 6750g och var 62,5 cm lång! :) Stor kille nu, gör allt för att komma om Thilian, det är bara 250 g mellan dom nu. Igår blev Sebastian 3 månader också, han fick sin vaccinspruta! Han skrek lite men han blev snabbt lugn igen, sen under dagen igår så var han väl lite extra arg och svettades ganska mycket. Men det är sånt som är normalt efter sa bvc tanten.

Snart är det dop, det ska bli så otroligt kul, och snart flyttar vi också! :)

Ska bli så skönt att flytta och få ett eget liv! :)



14.31
Jag har tråkigt, vet inte redigt vad jag ska hitta på. Har såå ont i magen, min mens slutade för nån dag sedan, men det kanske kommer tillbaka nu då. Jobbigt.. :(

Sebbe och jag har badat idag, det var såå mysigt!

Just nu sitter jag o kollar på ikea möbler, finns så mycket fint!



17.16
Halloj, nu håller jag på o lagar mat! Lax i ugn och Potatis. Är jätte hungrig! :)

Agnetha: Hej. :D Jaa, haha det var väl bra. Västrajärnvägsgatan 9 ska vi bo på, mitt emot Hemköp!



haha. fick 4kommentarer om att det inte heter hemköp, utam matöppet! Ursäkta mig :)


Nu har han äntligen satt lägenheten som UTHYRD! :)




Västrajärnvägsgatan 9
3 rum och kök, Balkong
83,8 kvm, 1:a våning, hiss

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Hej, kul att ni ska flytta till Vislanda, då kan jag ha koll på er !!!! Skämt !!! Undrar bara : var ska ni bo egentligen, i samma hus som Nicole, eller ???? Ses den 25:e..... Hälsa Pontus.

2008-10-15 @ 17:01:44
Postat av: Nicole - Thilians mamma

det är inte mitt emot hemköp ^^

men matöppet :)

2008-10-15 @ 18:36:35
URL: http://niicol3e.blogg.se/
Postat av: Agnetha

Vi har inget Hemköp i Vislanda, du måste mena Matöppet.....

2008-10-15 @ 18:39:36
Postat av: Anonym

matöppet inte hemköp .

2008-10-15 @ 18:59:18
Postat av: Anonym

Hemköp???? Det ligger i Alvesta lilla gumman

2008-10-15 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback