Smink är kul!

Hej hej!
Igår hade vi det jätte mysigt, vi stannade bara en timma eftersom jag var tvungen att åka hem till Sebastian. Mamma orkade bara passa en liten stund, för hon var så trött. :) Så jag kom hem lagom till att han ville äta.

Den 30/9 Kom lilla Wilda! 3,6g 50 cm. GRATTIS ZABINE.
Hon kom med akutkejsarsnitt men hon mår bra och mamma också! :)


Nästa person som jag vet ska ha barn är Pontus syster anna! :)
Får se vad det blir, men jag tror som sagt att det blir en Pojk.
2 månader kvar för henne ungefär.

Idag är det ju Torsdag = Min och Strellans dag! Vi ska ner på stan en runda kanske, han behöver nya skor och jag behöver en lång tunika liknande sak att ha på mig på lördag då det är utekväll med de andra mammorna! :) Nån mer mamma som vill med? Det är bara o säga på msn isf. :) Snowtowsen_@hot..
Det kommer nog bli skit roligt.

Nu sitter jag här och dricker lite pepsi, det ÄNDA som hjälper mot min huvudvärk och illamående.. Mår illa hela tiden nästan och huvuden bara spränger..Alvedon kan ju slänga sig i väggen, hjälper inte någonting.

Sebastian har börjat förstå att jag tar upp honom när han gnäller, så nu utnyttjar han det hela tiden. :) I förrgår när vi var hos BVC-Tanten vägde han 6245g och var 61 cm lång. Stoora killen!

Nu ska jag spamma strellan på msn..

Jag älskar Nicole mest. <3



13.08
Om man kanske skulle göra sig iordning? Jag har ingen ork till det igentligen, men jag vill inte vara en såndär mamma som ser helt förfärlig ut, går i mjukisar och nån skabbig tröjja. Usch på det, jag har iallfall Kim som uppmanar mig att fixa till mig. Tack för det. ;)

Nu ska jag käka mitt lilla äpple, dricka mit lilla te och sminka mig. Och hoppas på att jag hinner innan Sebastian ska äta :)

---------------------

Tji fick jag. nu vaknade han.



20.39
Hej hej!
Det var jätte roligt på stan. :) Köpte en tröjja till på Lördag, ögonskugga, öronhängen och matchande halsband. ;) Kort kommer!

Sebbe sitter hos Pontus och äter nu, men han är lite irriterad Sebastian.:)

Sitter och kollar lite på sminktips på Youtube! Detta tyckte jag var bra!


Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

älskar dej också söötnos <3

2008-10-02 @ 16:41:04
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback