äntligen helg!

Gomorron! =) Nu är det äntligen helg!
Sebastian ligger här och sover på mitt bröst, jag har fått sova skit bra inatt. Han vaknade vid 5 och vid 7, jag tog vid 5 och hn vid 7. Helt underbart! Han var väl ganska trött efter igår kan jag tänka mig.

Idag ska jag bara ner en snabbis och fixa några saker. Ska förbi skolan en sväng också. Måste snabba mig och ta en buss som går nu också.

HA EN TREVLIG DAG! :)



14.52
Halloj! Nu har jag varit nere på stan och köpt en lite varmare mössa och ett par vantar till lillen! :)
Bra o ha när jag bär han i bärsele så mycket. Han älskar ju att sitta i den, och jag älskar o bära honom i den!
Idag har han haft jätte mycke magknip! Stackarn, skiker sig blå! :( Men det går nog över, han är ganska övertrött idag också. Mitt lilla hjärta. <3



15.13
Åh, herregud. Hur ska jag någonsin kunna lämna iväg Sebastian? Han låg och skrek hos Pontus i typ 50 min! Pontus gick upp o gick med honom o höll på. Men han slutade inte o skrika.. Och jag satt här o försööökte verkligen stänga av öronen. Men efter 50 minuter så kände jag att jag var tvungen o ta honom. Och vad händer då? Joo, han blir knäpptyst och bara ligger o flinar i knät på mig! Herregud. :P Jäkla söta unge!!

Ikväll kanske Nicole kommer också :)!

Kommentarer
Postat av: F

Grattis i efterskott..

2008-09-12 @ 13:24:09
Postat av: sandra

hehe ja man vill jue det! Bästa någonsin, fast kanske inte just då haah! Konstigt sätt att skriva via kommentarer haha, men så är det när man inte använder msn så ofta!

2008-09-13 @ 12:52:07
URL: http://metrobloggen.se/elvinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback