Känner mig seg, trött och irriterad.

Godmorgon.
Tror jag vaknade upp på fel sida idag.. Är så trött och seg...Sen känner jag mig så irriterad. Sebastian ville inte sova mer nu, så då var det bara att gå upp. :) Han är iallfall glad idag, fast han värkar också utråkad. :) Han sitter i sin babysitter och babblar!

Idag vill jag hitta påå något, men vaad??



11.43
Åh.. man borde ju städa. Men inte fan orkar jag det.. Jag är så trött, fattar ingenting. :( Finns så mycket jag borde göra! Får väl se om jag orkar ta tag i något senare. Sebastian vill inte somna heller, men såfort han somnar ska jag lägga mig!



15.40
Jahaja, jag fick mig lite sömn! :) Vet inte hur länge dock!
Har käkat lite mackor nu, har fått lite ont i halsen också. Jobbigt!

Tänkte iallfall starta igång en liten frågetråd! Hoppas att jag får några frågor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback