Mys lördag!

Godkväll! :)

Idag har jag varit på Citygross med mamma och handlar lite till mig och Sebastian! Det blev lite hårprodukter till mig och nappar till Sebastian. Pontus var och åkte cross med hans pappa och systerson Jesper (Agnethas). :)

Sen när vi kom hem så åt vi lite och runt 16.00 kom Strellan hit. Flöljde med honom ner på stan för att köpa en dop-present till Thilian! :) Det får ni inte veta vad det blev, eftersom Nicole läser bloggen. Haha..

Nu är Strellan fortfarande här! Vi ska se på film och äta lördagsgodis. ;) Vi har presis badat lillen och jag har duschat!

Imorgon är det Thilians dop. Jag och Pontus blir gudföräldrar, det ska bli så kul att bära Thilian.



Det var jätte trevligt hos Agnetha igår! :)
Tog lite kort med Pontus mobil, glömde kameran!


Faster Agnetha och Sebastian. :)




Farfar, Faster och Sebastian.





Söta kusin Albin och Sebastian. :)

Albin fyllde 5 år! Grattis till födelsedagsbarnet. Hurra hurra hurra!
Han har samma födelsedag som Sebastian. :) 14 juli!

Sebastian somnade så fint där i Albins knä!




Farmor och faster. :)





Kommentarer
Postat av: mia

hej!

Jag tycker jag känner igen hon på den översta bilden, har hon möjligtvis jobbat på nån skola?

2008-09-08 @ 18:48:25
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback