Såå trött!




Tjenis..


Jag är jätte trött idag! :( Har sovit jätte bra inatt, men är ändå trött. Kan inte förståå det. Idag ska iallfall Strellan komma hit, då tänkte jag bjuda honom på midag och sen baka en lite äppelpaj! :) Men det vet inte han om än. Försöker få tag på honom över msn så att han inte börjar laga mat hemma sen! :)










Vet inte vad klockan är..

Nu ska Sebastian snart äta, och jag ska städa! Roligt va? ;)
Imorgon blir det ut på stan med Bina och på Fredag ska jag fika med Kim och åka till Vislanda för attträffa Nicole och Tilda. Skojj skojj! :) 

Har inte hört av Zabine på ett tag,, hoho,, har du åkt in? ;)




 


Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

naaaw söötnos <3 jag älskar dej massor <3

2008-09-24 @ 20:28:31
URL: http://niicol3e.blogg.se/
Postat av: Lisa

är Strellan din bror?

2008-09-25 @ 13:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback