41 frågor om din BÄSTAVÄN!



1. Vad heter hon? Sabina throzell kan inte stava efternamnet. :P

2. Hur gammal är hon? 19 år

3. När träffades ni sist? I Lördags. :)

4. Vad har hon för hårfärg? Svart, lite rött längst in och lite utväxt som är lite ljus. :D haha <3

5. Brukar hon färga håret? Jaapp
6. Vilka färger har hon haft? Som jag vet, är det svart och blond :)

7.Vad har hon för parfym? Massor, men den i den dära kvinnokroppen, det lucktar jävla gott!

8. Vad brukar hon använda för smink? foundation , puder eller solpuder , mascara , rouge , kajal, har jag glömt nått? :P

9. Vad är erat första minne? Lunarstorm, när jag såg hennes mage med Elvira. :) Och när vi pratade. Sen På en fest när vi sågs, när dom var födda. :) Och ja, sen har vi ju mer minnen, men det skriver jag la inte här.

10. Har ni många minnen ihop? miljoner!!

11. Vart bor hon? Vislanda

12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej

13. Är du avundsjuk på henne? Ja det är jag ibland. :D

14. Har hon några syskon? Japp, Robert och Niklas. :)

15. När träffades ni? Augusti 2008 :)

16. Hur träffades ni? Genom lunar!

17. Vad går hon i för sporter? Inga. :D

18. Vad kan hon göra på helgerna? Vara med Sviran, vara med sin mamma, eller mig eller någon annan kompis. :)

19. Göra efter skolan? Hon har barn nu så :P Efter det ska hon väl jobba och vara med sviran!

20. Har ni kramats? Jhaaa :)

21. Har ni pussats? Jaa :D

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Många gånger

23. Har Hon fräknar? Nej :D

24. Har ni kollat på film någon gång? Japp

25. Har ni bråkat någon gång? tjafsat lite ibland kanske. :P Varit lite allmänt irriterade på varandra och så. Fast oftast inte på varandra, men vi tar ut det över varandra. <3

26. Har ni sovit i samma säng? napp.

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Njaa, det vet jag inte. nästan

28. Har du sett henne gråta? Jaa

29. Vad gjorde du då? Kramade om henne och tröstade. Sa positiva saker åså.

30. Har du sett henne vara riktigt arg? Ja, och fyfan va kul det var.

31. Har hon sett dig gråta? Jaa.

32. Vad ska ni göra i sommar? Åka och bada i sjön med barnen, ha picknick med barnen och bara ha det häärligt med barnen. :P

33. Har hon svikit dig någon gång? Aldrig

34. Har ni pratat i telefon någon gång? Jaa, sisådär, varannan minut babblar vi!

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Nästan dö själv, fast det kan jag ju inte.

36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? jajamen

37. Älskar du henne? Mest av allt. :)

38. Vad är det bästa med henne? Att hon står för allt hon säger och inte bryr sig om vad andra tycker.

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget! Eller jo, lite hennes lathet. ;)

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Såklart

41. Hur ser hennes klädstil ut? Allt från mjukisar till jeans, tights, ja allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback