Heeej allihopa!

Hej hej. :)
Idag har vi varit på stan och shopat kostym till Pontus! Skojjigt.
Sebastian sov heela tiden, nere på stan och sen vaknade han vid samarkand. :)
Sedan åkte vi till Hjortsberga och grillade. Så gott och trevligt.
Var så skönt o sitta ute i solen!
Sebastian har varit ganska gnällig på grund av tänderna. :(
Men nu sover han iallafall, efter många om och men!

Imorgon ska vi åka till Elmia och kolla på bilar. Jag har aldrig varit där så det ska bli kul!
Hoppas att Sebastian inte tycker att det är för jobbigt.

Sebastian har kommit in på dagis nu också, 10/8-09 börjar han på Bullen här i Vislanda*.
Känns skönt att han har en plats, men det känns mest jobbigt. :( Min lille kille. Han känns så stor nu!
Förstår inte vart tiden har tagit vägen? Snart är han 1 år! :( Mammas lilla goding.
Fick med några papper också, som jag inte ritkgit fattar, måste fråga linda om det.

japp, och om 13 dagar så fyller jag 20, då mina kära vänner blir det raaajtan taajtan! :)

Nu kommer jag lägga in massor med bilder! ^^
Aldeles snart! ;)



För nån vecka sedan i Hjortsberga hos farmor och farfar!







'


I Pontus morfars Knä! =)








Flyygplan med farmor!





Flygplan med nappflaska. :P





Ser ni tänderna?:D








idag I hjortsberga! :)

Första kortet på när Sebastian kryper!






Pontus i sin kavaj, fast han ska ha en annan slips och en annan skjorta!






Sebbe och Pappa





utee





Trött nu!



Kommentarer
Postat av: Agnetha

Han börjar väl inte på Bullen i Alvesta heller. Du menar väl Vislanda ?? Där kommer han att få det mycket bra. Kram Agnetha

2009-04-12 @ 21:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback