Dagis om en vecka. puh:)

Efter massor med ringade o gud vet allt, så fick vi äntligen tag på rätt information.
10 augusti kl 10.00 börjar han dagis. :) Jag är nervös... Men det går säkert bra.
Sen den 19 typ.? Börjar jag skolan. :) Det är också nervöst.. Men det ska bli kul.
Äntligen kan jag ta studenten. WIIHO! :D

Igår så var det en ganska slapp dag. :)
Men sen kom kim och vi åkte ut till Sabina <3 en runda.
Mamma hade sebbe.  :)

Idag har vi iallfall inte gjort ett skit. :) Men jag kommer säkert på nått som vanligt.
Kan aldrig bara sitta hemma, får myror i hela kroppen. :D










Kommentarer
Postat av: mia

har du tatuerat dig nyligen? fint var det =)

2009-08-03 @ 20:49:15
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: lisa

Du vilken fin katt va är de för ras?

2009-08-03 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback