:)

I fredags gick det super bra på dagis, och det var kul i skolan också! :D

Nu är Sebastian ute i Hjortsberga med pappa o farmor,farfar. :)
Han kommer hem imorgon igen.
Mamma har åkt till söderåkra nu, så jag är heeeeeelt själv för EN gångs skull!!!!!!
Härligt är det! :)

Men sen kommer ju Nicole. Vi ska partajja! :) Oléo blir det!
Vi ska på lite typ förfest hos Strellan, Pontus och anel är där med. :)
Farmor och farfar sitter barnvakter.

Det var meningen att Sebastian skulle åkt  till hjortsberga igår,
Pontus kom hit vid 13.30. Sebbe sov då. Sen så blev det aldrig av att dom åkte hem.
Sen blev klockan typ 19.00 så då tyckte vi det var onödigt att Pontus skulle ta med Sebbe hem. :D
Så det fick bli idag istället. :P

Nu så ska jag damsuga och torka golven så mamma blir glad när hon kommer hem ikväll. :D
Sen ska jag duscha och fixa håret. :) HÖÖÖRS IMORGON ALLIHOPPA!!





Liksom våra fäder
Vikingarna i Norden
Drar vi landet runt
Och super oss under borden
Brännvinet har blitt
Ett elexir för kropp såväl som själ.

 


Känner du dig liten
Och ynklig på jorden
Växer du med supen
Och blir stor uti orden,
Slår dig för ditt håriga bröst
Och blir en man från hår till häl
.

 

 

Ja, nu ska vi ut och härja
Supa och slåss och svärja
Bränna röda stugor, slå små barn
Och säga fula ord
Med blod ska vi stäppen färga
Nu äntligen lär ja'
Kunna dra någon verklig nytta
Av min Hermodskurs i mord.

 


Ja, mordbränder är klämmiga,
Ta fram fotogenen,
Eftersläckningen tillhör just de fenomenen
Inom brandmansyrket,
Som jag tycker det är nå'n nytta med.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en trevlig kväll:)

2009-08-22 @ 15:40:37
Postat av: Jullan

Tildas favorit sång. :)

2009-08-23 @ 21:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback