Första dagen på dagis! :)

Åh det gick så bra på dagis. Sebastian var inte de minsta blyg. :) Ser fram emot morgondagen. :) Då blir det bara jag och Sebbe eftersom Pontus måste till arbetsförmedlingen. Imorgon ska ja ta med mig blöjor och extrakläder. Puh. Min älskade bebis börjar bli en liten grabb. 

träffas isas o mats lilla tjej också :) Så söt tös!
Köpte dom en bröstpump. :D
Sen gick jag en långrunda med farbror strellan!







Älskar dig mitt underbara barn, du är allt för mig.
Du gör mig hel, hoppas du vet hur mycket mamma älskar dig.
Att du kunde bli till och leva inuti mig,
och att jag bar dig inom mig - det är helt otroligt.
Men nu har vi dig här och aldrig, aldrig ska du tas ifrån mig.
Att se dig utvecklas är så underbart,
från att le till att skratta,
klappa händerna och vinka.
Sitta, krypa och sedan gå.
Säga mamma och pappa.
Aldrig trodde jag att jag kunde uppskatta livet så mycket som jag gör nu.
Jag ska ta vara på varje liten stund vi har tillsammans, så länge vi lever.
Jag älskar dig, du är min värld,





080714 - 4106 g & 52 cm
Sebastians Nils Robin Robertsson.
Nu 090714 9800g & 78cm


Kommentarer
Postat av: hanna

åh shit! har hon fått sitt barn nu?!

2009-08-11 @ 00:36:01
URL: http://exsqueezeme.wordpress.com
Postat av: Isa

Hej sötnötter!

Vi har det bra idag, men jag har slut med pengar på mobilen. Amningen har blivit mycket, mycket bättre idag. Alltså, bröstpump är verkligen helt underbart! Nu har hon tom tagit bröstet och somnat vid det efter amningen.

Hoppas ni mår bra! Vi måste ses snart igen! imorgon blir det dock ytterligare en hektisk dag, för vi ska ju på återbesök. blubb, vill inte gå hela vägen för det.

men men, var rädda om er och hoppas vi ses snart!

puss o kram!

2009-08-11 @ 22:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback