Sjuka och julklappar

Hej hej!
Idag har vi varit o handlat lite vid citygross.
Köpte lite julklappar, och en julklapp till mig själv!
En Ny kamera eftersom sebbe pajjade min i söndags. :(
Och jag älskar den, älskar den så mycket redan. Du och jag Kamrean.<3

Sebastian o jag har ju varit sjuka i helgen och nu i dagara.
Jag har haft feber , och sebbe med, fast med hosta.
I går eller när det var så upptäckte mamma och jag att Sebb hade prickar på ryggen.
Tänkte inte mer på det.
Och sen idag när han låg i vagnen så började han få RÖDA prickar i ansiktet!
Ringde mamma som jobbar på visma, så hon kunde kolla.
Och hon trodde det var vattenkoppor..
Men jag tänkte inte mer på det.. Så kom vi hem o jag skulle byta om på honom,
HEELA RYGGEN, SIDORNA OCH MAGEN NER TILL SNOPPEN fuuullt med vattenkoppor.
På halsen o ja, överallt. :( Så vi får vara hemma ett tag till. Baskade vattenkoppor.


Här kommer bilder!! :)






Alla kattungarna ihop!
Ignis(a.k.a Mongot), Elune, Elwyn, Arthas






Elune och Ignis



Elune *TINGAD*


Elune*TINGAD*



Elwyn *Ingen ägare än*


Elwyn*Ingen ägare än*


Elwyn*Ingen ägare än*


Elwyn*Ingen ägare än*


Elwyn*Ingen ägare än*


Arthas*TINGAD*


Arthas*TINGAD*


Arthas*TINGAD*


Arthas Och Elwyn




Vattkoppor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback