Älskar Fredagar!

Allo allo! :)
Fredagar är alltid lite speciella, jag går hemma hela dagarna. Men det känns ändå när det är fredag!
Idag har ju kim och petter varit här. Dom åkte nyss.  Så jag har kunnat städa och diska lite. Så skönt.
Så nu är det fredags fint! =)

Är så glad så, har massor kul o göra. Har ett nytt Greys Anatomy avsnitt, ett ER (City Akuten) Och två nya Scrubs avsnitt! =) love love love. <3 Idag ska jag försöka lägga upp min nya design, jag gillar den jätte mycket, har gjort allt själv. Kommer antagligen få 100 dåliga kommentarer pga av mitt lilla söta inlägg. =D Haha, men det är skit samma.

Vad ska man laga för mat idag då? TACCOPAJ!!
Åh va segt mina avsnitt laddar.. Kom igeen nuuu!













Louise
- Tindras Mamma ([email protected]) om huvvanamej!:
eeh och varför har du med min blogg i din lilla lista?


Svar; Får väl ha med vilka bloggar jag vill. Fritt land.



Louise - Tindras Mamma ([email protected]) om Älskar Fredagar!:
jo men vad har du för anledning att kommentera min design? vi har väl inte ens nått med varandra att göra eller?


Svar; Nej det har vi inte? Men jag får väl kommentera vad jag vill, jag hade ingen anledning. Jag bara gjorde det eftersom att det var den som jag kollade på.  Så är det med det,




Kommentarer
Postat av: Tina

Vi måste träffas snart!

2009-02-13 @ 13:36:07
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: Louise - Tindras Mamma

jo men vad har du för anledning att kommentera min design? vi har väl inte ens nått med varandra att göra eller?

2009-02-13 @ 14:15:18
URL: http://tindrissmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback