GRATTIS SEBASTIAN

Sebastians första tand har kikat fram! :) Åh jag är så glad. Vilken stor kille han är nu!
Igår tyckte jag att jag kände en tand, men jag var inte 100% säker. 
Och Sebastian blev jätte arg när jag närmade mig munnen.
Men när vi åt frukost i morse, gröt och katrinplommon puré, då fick jag känna. 
En bamse tand!! :D Den andra är nog också på g upp. :)
Jag var ju hos tandläkaren men honom för typ 1 vecka sedan. Och hon sa att tänderna inte var på väg.
MEN TJI FICK HON! :)

GRATTIS MIN LILLE PONKE! <3 Mamma är så stolt över din lilla tand, och mormor också. :D


Idag blir det lungt, jag har sån brutal mensvärk!
Vi är ju hemma i Växjö nu, passar katterna, mamma hjälper min morbror att flytta från GBG till Jönköping.
Men min morbror har antagligen åkt på magsjukan, så vi ska ta oss här ifrån innan dom kommer hem. 
För jag tänker inte ha den skiten en gång till.

Idag ska det iallafall städas och diskas innan vi åker. Det ska vara fint!! :)




13.12
Tjena mittbena!
Här sitter jag och PROPPAR i mig godis. Så gott.
Sitter även o stör mig på folk. :)

Och Sabina och Tina, ni är bara för goa. :P 
Vi tycker EXAKT samma saker! :)

Jag har diskat, nu ska det bara plockas.. Sen ska jag ut och gå. :)
Får se vad dagen har att erbjuda.



Kommentarer
Postat av: malin

Kanon :D vad glad jag blir! Vad behöver du?

2009-02-15 @ 13:15:38
URL: http://mollamalina.blogg.se/
Postat av: Linda

FÅ inte jag vara med på dina länkar =/

2009-02-15 @ 15:40:07
URL: http://mamma0607.blogg.se/
Postat av: Tina

Vi är bäst =) Måste träffas snart!! SAKNAR ER! Bamse kramar från oss <3

2009-02-15 @ 19:38:23
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: Robin

Hallå där! Godis när du tränar!

2009-02-16 @ 13:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback