Nicole.

Vilken otroligt tjaaat heela tiden om denna människa. Nicole hit och nicole dit, nicole gör si och så.
Och nicole är .. ja, både det ena och det andra.
Okej jag är inte rätt männsika o tala, för jag är inte heller så fin i kanten när det gäller att snacka.

Jag tycker inte synd om henne, det kan jag inte påstå. För skriver man sådär så får man ta konsikvenserna också.
VIll man inte ha skit, då får man hålla igen truten. Man får ta konsikvenserna.
Sen kan jag tycka att folk är lite överjävliga, tror inte att hon har fattat, men det hjälper ju inte att skriva en massa skit dag ut och dag in. Inte för att jag igentligen bryr mig men jag har grubblat lite över det. Eftersom det är de ända jag hör hela dagarna. Inte för att det är tråkigt, ibland får man ju sig några goa skratt. Men, jag säger inte något direkt till Nicole.  Det är ju skillnaden, för det man inte vet, det lider man inte av. Fast o andra sidan så kommer det ju alltid fram påe tt eller annat vis.

Sen tycker jag ju faktiskt också att man ska stå för det man säger om folk. Annars man kan ju vara tyst.
Jag Sabian och Tina, vi har våra åsikter och sen yttrar vi ju oss olika. Men vi tycker ju igentligen samma saker..

Ja nu tappade jag bort mig lite..

Men iallafall, sen vill ju iallafall inte JAG att hon ska ligga hemma och vara ledsen. Det önskar man väl ingen, eller?
Hon har ju faktiskt en son att ta hand om. Men ja, allt går ju runt i ett ända stort krettslopp.

Sen tror jag att folk misstolkar Nicole ganska mycket också, eftersom hon är på ett speciellt vis och det kan vara lätt att misstolka henne. Hon kanske säger en viss sak men igentligen ligger det lite mer bakom.  Hon har lite speciella åsikter och kan ibland yttra det på lite fel vis, så folk kan tycka att hon är en besservisse. eller hur det stavas..

Jaja, men iallfall. Jag är inte rätt person att tala, men jag känner henne VÄLDIGT väl. Det kan ingen ta ifrån mig, jag vet vad hon går för och hur hon är som preson. Menar inte på att hon bara har dåliga sidor, för det har hon verkligen inte.
Alla har väl dåliga och bra sidor.

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

jo han är väldigt liten, men bvc klagar inte :)

det är ju huvudsaken, och man kan ju inte heller klaga på att han är liten eftrsom han föddes så förtidigt som han gjorde.

Men han är inte sen i utveckligen och det är jag glad för.

han både prata, och kryper och allt det dära:)

2009-02-25 @ 17:19:43
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

sv; ja precis.

jag thilian är jätt duktig är så stolt över han, snart elva månader gammal, var ta tiden vägen ?



Men det kommer, vissa barn är sena och vissa barn är jätte tidiga. låt det ta den tid han behöver :)



aha okey, vad jobbigt, hoppas det inte är någon fara! :)



hoppas lilla sebbe krya på sig



"Peppa peppa" att thilian inte åker på magsjuka

2009-02-25 @ 19:23:04
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Johanna

Skulle detta vara ett snällt inlägg eller...?

Du verkar vara en väldigt bra kompis, som INTE vågar säga vad du tycker.

Och är det så att hon misstolkas, då får hon ju lära sig att INTE göra det. Och en bra start är ju att inte skriva ut ALLT. Sålla lite. OCh kanske lära sig att ta kritiken som riktas mot henne på rätt sätt. ALLA vill ju inte henne illa.

2009-02-25 @ 19:26:19
Postat av: Anonym

om man nu misstolkar henne på fel sätt hella tiden då borde hon tänka på vad hon skriver så det inte blir misstolknigar hella tiden och sen kan hon börja med att skiva sanningen för det e ju därför hon få så elaka komentarer

2009-03-01 @ 09:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback