Sabina <3


Gumman, så fint skrivet.
http://biinaboom89.blogg.se/2009/february/wictoria-jag-aaalskar-dig-3.html


Du betyder så mycket för mig, jag kan babbla på om mina problem i timmar med dig och du lyssnar alltid på mig. Vi kan vara med varandra utan att ens behöva prata med varandra, jag har alltid roligt med dig även om vi inte gör något alls. Om du inte mår bra, då ser jag det direkt. Även om du inte visar det utåt. Jag älskar hur du är, du tar inte åt dig av någon och du säger vad du tycker. Jag vet att jag alltid får ärliga svar från dig. Jag kan berätta allt för dig, för jag vet att det stannar där. Jag kan VERKLIGEN lita på dig, så har jag aldrig kännt för någon innan. När jag inte har varit med dig på länge, då saknar jag dig riktigt mycket. Även om vi pratar i telefon 1000 ggr varje dag, så saknar jag dig! Jag önskar att vi alltid hade varit kompisar. Som jag alltid säger, tänk om vi hade kännt varandra såhär bra innan bebisarna kom. Då hade vi kunnat gå runt där på förlossningen med våra värkar tillsammans och stöttat varandra. Vi låg på förlossningen båda två, samtidigt. Helt otroligt, jag är så glad att vi hamnade i samma bb rum. =) Det var ÖDET! 

Jag älskar dig så mycket, jag kommer alltid finnas här för dig, även om vi skulle bli världens ovänner. För vänner, dom förlåter varandra, alltid! Utan dig som min vän, då hade jag dött. <3
Du och jag mot världen! :)



Kommentarer
Postat av: Sabina

JAG ÄLSKAR DIG <3

2009-02-22 @ 17:04:01
URL: http://biinaboom89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback