Städa Städa!

Hallu, idag städar vi, tvättar och fixar. :)
Senare kommer Sabina hit, jag ska göra taccopaj, och sen ska vi på litet kalas. Axel fyller år. 
Usch jag känner mig så krasslig, är lite snorig, men inte som jag var igår.  Sebbe gnäller också.
Han har ingen feber men han är lite sur. :) Näsan snorar på honom.


Kollar lite på reprisen av let's dance, jag hatar carl jan.. .. *hulk..*


Kärleksmomba mig!! :)





KommentarTid 
Pillan om huannamejja:
Jättefin gosse du har! :-) 

Läst på din blogg ibland att du hjälper folk att fixa i ordning andras bloggar.. Skulle du ha lust att fixa i ordning min med?? // Pernilla
IP: 83.188.215.239
22 Februari, 11:40 
Anna om huannamejja:
Hejsan! 
Såg via MollaMalins blogg at du kan bloggdesign:) 
Jag vill "bara" ha hjälp att sätta in foton i min header:) 
Kan du hjälpa mig med det så har jag [email protected] 
Många hjärtekramar Anna 




Svar till båda: 
Hej hej. : )
Jaa, det kan jag göra,
Lägg till mig på msn så är ni snälla. 
[email protected] , om jag inte hinner lägga till er. 

Och ni som också vill ha era bloggar fixade, adda mig.
Jag tar er i den ordningen som ni addar mig,
först till kvarn. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback