Vad är det för dag?

Jag har verkligen ingen koll på vad det är för dag, Men nu vet jag! 26/2. :) Snart är det mars!
Jag undrar lote å hur det bli ekonomiskt denna månaden, men det går väl ihop, det är så jobigt när man har
dubbel elräkning varannan månad. :/ Måste försöka ändra på det?

Sebbe mår lite bättre, han är vaken 10 minuter, 5 minuter leker han och 5 minuter gråter han några skvettar och sen sover han 20 min. :) Äter gör han lite också, Sockersalt lösning blandat med nan och lite goda frukt puréer. Så får han alvedon var 5te timma ungefär. Jag måste snart gå bort till affären. Ska laga mat åt mamma, mig och Pontus. Mamma är ju så sjuk.

Nu sitter han och leker lite, han tog nyss en liten promenad in till mammas rum och runt bordet i vardagsrummet. :) Han hittade en liten glasburk på vägen. Den inspekterar han nu. Så söt!

Elvira fick åka akut in till barnakuten. :( Hon har ju magsjukan, 3dje dagen nu, och hon är så slö, och rörde knappt på sig. Så nu väntar jag på o få veta hur hon mår. Är lite orolig, hoppas att hon mår bra lilla fisestumpan!



Jag saknar dig..

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

jag vet inte heller men tror det är typ 6 avdelningar allt som allt, och typ 3 av dom är väl för våra barns ålder :)



ja precis, men det gör vi nog, allt måste nog bara smälta.



jaha okey, när thilian var 10 månder vägde han 8210 och var 71 cm lång

ska till bvc i morgon för 11 månaders kontroll :D



jada :) lite tjurig bara och trött.

han har varit och träffat peter, alexandra, och hans farmor. :)

så han är väl ganska trött, varit i väg sedan ett och kom hem alldeles precis, så han ska alldles strax sova för natten :D



joda, mycket med bloggen bara som gör så att jag inte är så glad men det funkar.



Hur mår du själv ?

2009-02-26 @ 19:27:50
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ja thilian är jääääte jättte mammig, varje gång han är hos någon annan kollar han alltid på mig, han skriker mamma så fort han skada sig och skit :P



Men det är ju bättre att dom träffa andra barn :) thilian är jätte glad i alla bebisar:) :D



joda det funkar faktist jätte bra, thlian blir jätte glad när han träffa peter.

men han är ju fortfarnde uppkäftig och så mot mig, men hoppas han ändra sig



första gångerna dom träffades så känndes det absolut inte inte bra, det känndes inte rätt helt änkelt, men sedan efter ett tag blev det bättre. men ahh jag är ju fortfarande orolig och allt det dära. men det är ju inte konstigt efter allt.



jaha nej fan vad jobbigt. usch, nej, försökt att bry dig om sebbe mer, han behöver dig glad nu när han är sjuk, klart du kan vara orolig för elvira, men kom ihåg att dina känslor gör över till sebbe. men hoppas allt gå bra :)



idag har jag varit i alvesta, varit i skolan och hälsat på, varit och hämtat matte boken, sedan varit och lämnade thilian hos ulla karin, fast ulla karin var inte med hon var tvungen att åka till sin mamma uppe i tranås men anders ( ulla karins man) var med.

sedan var jag på undersökning på bm för massa skit ;P

sedan varit hemma :P



Menar du på msn ?



vad har du själv gjort idag ?

2009-02-26 @ 20:51:41
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ja jag älskar när han är mammig, då vet man verkligen att man är älskad :D

finns inget b ättre än att bli älskad av sitt egna barn :) <3



ja thilian också :) fast thilian har blivit så självständigt när det är barn i närheten, då sa jag inte vara i närheten tycker han, han tycker nog att han är så stor så han klara sig själv ^^



Nej tror jag verkligen inte. jag är ju fortfarande rädd för vad han an göra. men försöer verkligen att inte tänka på det.

det har itne änns kommit till förhör och det var den 15 april 08 det hände :(



heheh ja :D jag har också märkt det, nu när jag inte mår så himla bra är thilian JÄTTE gnällig, så jag får väl bättra mig antaligen :)



joda det går bra i skolan, tycker bara det är långtråkigt att gå hemma ^^

längtar tills jag börja heltid, då blir det mer att man träffa kompisar,

nu är det alltid fester och andra kompisar som gå före

och då hör man ; inga fester finns och ingen annan kunde umgås, bra att du kunde, vet inte vad jag hde gjort annars



lite tråigt att det är så för det är verkligen inte kul :(



Jaha okey, är ni i växjö ?

såg att det var lite mörkt i eran lägenhet :D ^^

usch nej vad är det med henne nu da ?

alla är sjuka på en gång :(



Hehe ja nu har det blivit svårare att skriva när dom alltid ska sitta i knä, thilian ska alltid kolla på, stänga av datorn, trycka på alla knappar, och lyssna på barnsånger och kolla på teletubbies :)



ja blockade upp dej nu :)

2009-02-26 @ 21:19:09
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback