Herregud, det känns att det är söndag!

Åh, vad jag är seg i huvudet.. Det känns att det är söndag. :(
Min näsa är så täppt, vet inte vad jag ska ta mig till. :P
Jag är så seeg, mitt huvud hänger inte riktigt med!
Vi ska snart till media markt, mamam ska ha en sladd till sitt grafikort.



Sebastian har precis ätit en jätte stor portion gröt och någon dessär till som vi blandade,
han t yckte att det var supergott! Han lämnade inte något kvar.
Nu klär Pontus på honom och Sebastian är jätte nöjd!
                                                                                                            
         



Nu Busar 
Pontus med Sebastian! :)
 



Vad ska man hitta på idag då? Tråkigt att sitta o glo. :) Sebastian är iallafall duktig på att leka själv nu.

Man behöver inte hålla i honom hela tiden! Men han är fortfarande lika mammig.
Jag har sovit så dåligt inatt när Pontus har tagit Sebastian. Han blir så grinig och vill till mig.
Men jag tog honom inte, för nu fåre vara nog med dumheterna! :P

Pontus och mamma åkte själva. Blir krabbigt att ta Sebbe och alla hans saker med sig.
Går fortare om dom åker själva! Nu vet jag inte vad jag ska göra. Försöker få tag på någon.
Men ingen är inne på msn ju! Sebbe surar.. Måste ta honom!




11.58.
                     Nu somnade surisen:) Jag ska ut o ta lite frisk luft.:P
                     Är så törstig också!

                     Vad tycker ni om mina sööta gubbar?







Kommentarer
Postat av: Linn

coola ju :P

2009-01-18 @ 18:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback