idag..

har jag varit med mamma. :) Vi köpte mattor och lite sånt.
Nu har jag precis ätit mat, Pontus är sjuk, så jag fick laga till mig själv.
Jag är sugen på att gå ut en runda. Men det är ingen annan som kan.

Kanske skulle ta o plocka ner alla julgrejjor. :)



Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva i bloggen längre.
Men jag kan ju skriva lite om Sebastian;
Han kan faktsikt sitta själv nu, så himla duktig. Men självklart tippar han ju omkull lite o och då, så man får ju stå nära hela tiden. Världens mammigaste bebis är han, jag kan inte vända ryggen till. När han är i gåstolen så följer han efter mig så gott han kan. :P Och när jag försvinner blir han tokig. Min lilla sötnos! Han är inte så duktig på att rulla från rygg till mage, det är han lite seg med. Vet inte när dom ska kunna det ''flytande''. Men när han ligger på magen så lägger han knäna under sig och har sig. Sött. ^^ Tänder har han inga än, men det känns som att en är på g. Han har börjat bita och dregla mycket mera än vad han gjorde för en vecka sedan.. Elvira har redan fått två tänder och vänder sig hit o dit. Sebbe är lite seg. :) Men han är ju så söt och mullig. 8,5 väger han nog nu, kanske lite mer. Stora killen.. Tiden går för fort. Jag ska börja använda sittdelen till vagnen sen när han sitter riktigt bra. Tycker att det är för tidigt än.

Jag längtar till han blir lite större, men samtidigt inte. Just nu känns det som att han står lite stilla i utväcklingen. :P Men det kommer väl snart.. Jag kan ju knappt aldrig ha honom liggandes på golvet eftersom han blir så arg och hysterisk. Men men. :P Så blir det när man gosar för mkt. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback