MAMMAS LILLA HJÄRTA, ETT HALVÅR NU!

EBASTIAN!

Grattis mammas lilla fis som är ett ½ år idag!
Tänk att du är så stor nu, men ändå så liten. ^^






Igår var Sabina och Elvira här, vi hade så otroligt roligt.
Vi busade lite och åt, kollade på tv. osv. ^^
Lilla Elvira gick hem med bara 1 strumpa märkte jag i morse. :P
En av hennes lilla söta strumpor låg på bordet. haha Så kan de ju bli ibland. :P

Idag så ska jag inte göra nått speciellt, jag är iallafall glad och pigg idag!
Ska snart diska och sen ska jag fixa lite med en sak.
Kanske gå bort till sabina en runda! :)



13.05
Jag är hungriig. vet inte vad jag ska ääta.. :O
Knakse ksulle laga nått. Hmm..
P¨å fredag kommer tina till vislanda. :) Då ska vi leka!
Roligt, ska få med Sabina också!


Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas jag och Leo inte river hela din lägenhet då :) haha

2009-01-14 @ 13:50:05
URL: http://mammatillleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback