seg,trött,död..

Sebastian somnade inte förren 00.00 inatt.. Och han har varit helt hopplös hela natten..
Vid 06.00..Då fick han för sig att han skulle vara vaken.. Men absolu inte, försökte söva honom och han bara skreeek.
Sen somnade han vi 07.00-07.30, en liten stund.. Vaknade vid 8 och somnade nu vid 10.30..
Jag är så trött, men nu ska det diskas och plockas, duscha o fixa med tvätten..
Jag ska göra fort, så jag kanske kan lägga mig en minut o vila!

ha en bra dag! :)



Hopp nu är kl 11.59.
Sebastian har sovit i en timma och 30 min typ. Undrar hur länge till han sover?
Jag diskar lite och har plockat i vardagsrummet.  Ska fixa i sebbes rumm också.



14.42
Halloj

Nu har både jag och sebbe ätit gröt! :)
Sebastian fick en hemma gjord puré, lite banan, ett äpple och lite mild vanilj yougurt.
Han äälskade det. Två portioner åt han. :)
Han älskar verkligen allt som har med äpple o göra,
vet att man inte ska ge mjölkprodukter, men det är väl mitt val. :)
Han är lite hård i magen, och äpple brukar hjälpa på honom, så nu får vi se om de brakar till! :D haha

Nu ska jag kolla lite på en serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback