Till stan! :)

Idag bär det av till stan, Jag, sebaistian,tina,leo,sabina och elvira! :)
Mycket trevligt. Vi tänkte först ta 10 bussen,, men det gick åt skogen..
Sebastian somnade inte förren vid.02.00 inatt... :(
Nu är han super pigg och håller på med skedar.:)

Jag äter lite fruksot nu och ska snart duscha av mig lite,
är så satans te sugen, måste göra en kopp! :)




Jaa, gårdagen var trevlig också.
Kim kom hit, jag lagade lite mat, som blev otroligt misslyckad..Tyckte jag iallafall.
Smakade konstigt som tusan. :P
Sen gick vi hem till Sabina, det blev lite sent. :)
Sebastian tyckte det var så kul att vara vaken med oss.
Mycket trevlig dag!



10.57

Nu har Sebastian Precis ätit,bajsat och fått nya kläder.
Så nu sitter han o leker med sin sked och sina nycklar.
Så kul man kan ha när man är liten. :) Jag ska snart duscha,
ska bara sätta in gåstolen på toa. Har bestämt mig för att vara klar långt innan bussen går.
Så man slipper stressa för en gångs skull.



Johanna om Till stan! :):
 Man slipper väl aldrig stressa endå.. Haha! Inte jag iaf =P

-------------------------------------

SVAR:
Jaa, det har du så rätt i!
Trodde att jag skulle slippa stressa, men det blev som vanligt.
Jag är dålig på dedär med tider, ;)



21.02
Hallå läsare. :)
Nu så har vi kommit hem och har fixat och donat!
Sebastian har ätit massor med gröt och puré. Mumma för honom.
Jag ska också äta gröt snart, men det får bli liite senare.
Sebastian ska sova snart, han ska tusan lägga sig redigt.

Jahupp. nu är kl 21.31, sebastian har somnat :)


Kommentarer
Postat av: Tina

haha du gör som jag när jag ska duscha =) In med gåstolen på toan och sätter Leo i den =)

2009-01-27 @ 11:06:10
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Man slipper väl aldrig stressa endå.. Haha! Inte jag iaf =P

2009-01-27 @ 15:01:26
URL: http://snarttvabarnsmor.webblogg.se/
Postat av: Sandra [snart 2barnsmamma]

Mysig design på bloggen!

Himla söt grabb du har!

2009-01-28 @ 12:07:46
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback