Hoho!

Heej, idag har vi tagit det ganska lungt. Varit på stan en runda med katta o lille teo. :)
Nu är det bestämt att vi ska på mammaträffen, katta och jag åker bil dit. =)
Det ska bli så kul! :)

Imorgon ska jag ha en riktig slappar dag!
VI ska bara vara hemma för en gångs skull!
Sitter och kollar på harrypotter filmerna nu. Skit skoj.
Vi var ju och såg den på bio, den nya. Den var bra faktiskt,
nödvändig för handlingen. Inte den bästa dock.
Den bästa är helt klart The Goblet of Fire. :D

Jag måste snart gå och lägga mig. Sebastian somnade så tidigt så det blir att gå upp tidigt också!

Vi söker lägenhet för full nu, hoppas att vi får en snart. :D


Kommentarer
Postat av: mia

vilken gullig bild =)

2009-08-01 @ 22:44:25
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback