WOW,, helt chockad.

Vägde mig sists när jag var hos mamma, det var två veckor sedan.
Ställde mig på vågen nyss,  5 KG har jag gått ner på två jävla veckor!!!
Herregud. grattis till mig själv. Det lönar sig att inte äta. :)


Balen var trevlig igår. Tyvärr hann jag inte sätta batteri i kameran.
Men jag får kort från lite olika håll, ni ska få se hur jag såg ut. :)

Dagen kan fasen inte bli bättre nu, :D.
Aldrig mer ska jag äta. :D

Puss på er.




Mia: Jaa det är just därför jag int ska äta mer. :D hahha
Hur är det med er?




Vi heter Robertsson i efternamn, Viktoria Robertsson. :)


Kommentarer
Postat av: Mia

oj fem kilo var inte lite det.. men om du inte äter så sparar kroppen på allt du äter sen, eftersom den tror att den inte får mat. så det kan hända att du går upp igen. bara så du vet =)



hoppas allt är bra =)

2009-06-02 @ 09:25:42
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej,väskan är på väg,borde komma på måndag!

Marie

2009-06-06 @ 09:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback