gomorron gomorron

Idag vaknade sebastian 06.30. :) Godmorgon!




Hoo,det tog ett tag för mig att komma ur sängen, men det gjorde inte sebastian något.
Han roade sig med att slå mig och sparka på mig, och skratta åt mig när jag blev irriterad. :D haha
 Sen ställde han sig mot min mage, då reagerade mina armar iallfall. :D Onge liten
Jaha, vååren! Ska du ta o komma nu!?
IMORGON FYLLER THILIAN ÅÅÅR. :)!






KommentarTid 


Zabine  om gomorron gomorron:
ja jag tycker också de e dags för våren att kika fram=) haha va söt sebastian är! :P Wilda gör lika dant, hon ligger och sparkar mig i ryggen och tycker de e skit kul =) Puss

26 Mars, 10:21 
Svaar: 
Jaa, pusha på. Finns det ingen vår dans som vi kan göra eller?:(
Ongar som gör sådär. :) Kan dom inte förså att man vill vakna till liv i lugn o ro? Hahah. :P
Pusss



13.12

Idag ska vi till BVC mina underbara små bloggläsare som jag älskar så mycket.
Ja, jag försöker dölja mitt underbart dåliga humör som jag har idag. :) Kan det bli värre?
Efter BVC så ska jag göra ett inlägg som heter ''Sebastians viktosv''. :)
Ja förlåt nicole, jag ska härmas lite. <3<3<333. :D

Förästen, var är du Nicole, är du i skolan idag?:O


Kommentarer
Postat av: Zabine

ja jag tycker också de e dags för våren att kika fram=) haha va söt sebastian är! :P Wilda gör lika dant, hon ligger och sparkar mig i ryggen och tycker de e skit kul =) Puss

2009-03-26 @ 10:21:20
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

hahaha det gör absolut ingenting att du härmas ;P



nej jag hr varit i stan hela dagen med elin :)

2009-03-26 @ 18:02:39
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback