Har inte kunnat skriva på hela dagen...

Eftersom min stationära dator är helt knasig!!
Kom in överallt, men jag kunde inte logga in på blogg.se..
Väldigt irriterande.
Nu ska jag sätta mig och göra en hemsida istället. Som jag ska blogg på.
Jag hatar blogg.se!!!


Dagen har iallfall varit super bra.
Sebastian har vekligen ätit som en häst! :)
Han har inte ätit såhär bra på läänge!

Hela dagen böjade ju bra med sol och allting!
Vi åt frukost, sov middag, åt middag och sen gick vi ut i solen. :)
Vi fick till matöppet och Ica, sen gick vi en runda till bvc o frågade lite saker som jag funderat på.
Sen fick vi en ny tid också, eftersom att vi har varit så sjuka varje gång det har varit dags för besök.
Vi köpte massor med frukt en sopborste och shyffel och jag hade massa rabatter på burkmat så då köpte jag lite sånt också. :) Man ville knappt gå in igen, så härligt var det ute! Sebastian var väldigt nöjd över att vara ute. :) 

Hoppas att det är sol ute imorgon också. Då ska vi ut igen! :)

Jag har kommit på 2 sake rjag vill ha i födelsedagspresent,
en ny kamrea, en riktigt bra kamera!!
Sen vad var det mer,, fasen. glömde det.. Men nått bra var det..
Glömmer alltid bort saker, måste skriva ner.

Nu ska jag ta lite bilder. :) 



Så nu har jag tagit lite bilder. :)


















Kommentarer
Postat av: Anna

Så söt han är er lille Sebastian :O)

2009-03-05 @ 09:54:50
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback