Igår och Idag :)

Igår var jag ju på stan med Tina. :) Kollade på vagnar och köpte lite strumpor och annat. ;) Till barnen.
Sebastian fick en pyamas med kortärm och kortben. :) Och sen fick han byxa och tröja i rödrandigt. Jätte fint tycker jag. Jag älskar ju rött!

Jag ska göra mig en riktigt röd blogg design tror jag. Bara för att irritera folk!

Idag har vi varit ute, Snackat med Nicole och handlat lite. Hyran är betald nu också.
Sebastian har varit glad idag. :) Nu står han här mot bordet och leker med Pontus mp3, tycker han är jätte kul. Fast igentligen är han jätte trött.

Fårse vad jag gör ikväll, Kanske går ut och går med Sabina eller Nicole. Beror på, eller med båda. Om dom kan stå ut med varandra. :P Haha. Jobbigt när ens kompisar inte gillar varandra. Men det löser sig alltid. Får se om Sabina har tid med. Nicole vet jag ju att hon säkert vill gå ut och gå. :)

Usch vad jag är hungrig, tror att jag smäller av. Måste gå till Ica och handla ananas, bestämde mig för o göra en kasslergratäng med ananas, eftersom att Pontus älskar det. :) Vad gör man inte för sin lille man?

Jag är lite klyven var det gäller vagnarna, men jag har sagt att om jag hittar en emmaljunga Cangaroo på blocket för 2,4 högst, då köper jag den. Sen ska det ju vara en vettig färg. :) Men annars blir det den andra vagnen. Färgen är lite jobbig o bestämma  med. För i vinter så ska ju sebastian ha åkpåsen igen, och den blåa passar absolut inte med dendära gröna färgen.:( Suck, Och jag har iNte råd att köpa en åkpåse bara för att det ska vara snyggt.  Men en ny skötväska måste jag ha. Den jag hade är sönder. :( Dålig var den! Fast iofs, jag lär ju använda min Brio vagn i vinter, så det kvittar väl :)

Nu ska jag gå till affären och handla sallad och ananas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback