5 år,

, det är en otroligt lång tid. Eller är det 6 år, jag minns knappt?

Känns som att jag känner dig ut och in, men gör jag verkligen det?
Fast en sak vet jag, och det är att du bryr dig om mig, det har du alltid gjort.

Hur jobbig jag än varit, genom vårt och torrt så har du alltid funnits där.
Många gånger har du blivit arg på mig, och många gånger har jag varit otacksam,
men på något vis har vi alltid hittat tillbax.

Du är en sån otrolig människa och du betyder så mycket för mig. Konstigt va?
Du säger att du behöver mig, men jag behöver dig mer än någonsin. 



                                                                                                     ack..♥




Kommentarer
Postat av: alexandra

ska lägga till dig nu :) såg inte det förrens nu!

2009-05-24 @ 11:04:56
URL: http://inscrutable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback