Barnledig.

Ja, nu är sebastian ute i hjortsberga.
Det är första gången som jag är barnledig en hel dag och en natt ända fram till söndag eftermidagen.
Det känns så konstigt! Jag vet inte vad jag ska göra? Känner mig lite handikappad. :)


Britt hade Sebastian igår efter han somnat, så jag kunde gå ut en liten sväng o ha kul. :)
Var med några stycken, vi åkte bil runt runt.


Senare ikväll/inatt kommer en viss liten T, förhoppningsvis. :)
Saknar den killen.. Han var här väldigt länge igår,
och så var jag ju med han hela kvällen. .. mmh. :)

Mm, där fick ni lite o tänka på.

Jag är rätt kär. ^^


Nu ska jag snart ta en pizza med sanna iallafall.  Om hon smsarr!







M
vad vet du om situationen då???
Du känner inte oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback