Blogg.se , blogspot.com , metrobloggen


Ja allt kan jag fixa. :) Jag kan fixa EN blogg ikväll.
Den som kontaktar mig först under dagen får en blogg.

Först till kvarn, skriv en kommentar. :)












IDAG...

Ska vi åka till Baby and Kids, och jag ska försöka hitta en klänning av någotslag att ha på mig på balen. Hur nu det ska gå till. ? :) Men det löser sig. Behöver ju inte vara något värsta frääsigt. :)

Sebastian är på super humör, inte ens vårat blöjbyte-bråk kunde få honom på dåligt humör.
Han HATAR att byta blöja, jag vet inte vad jag ska göra åt det??
Han skriker, han vänder sig, han sätter sig upp.. Han kryper iväg.. OCH SKRIKER, sa jag det??
Det är en fasa att byta blöja.. När jag byter på en toa på stan så måste ju folk tro att jag misshandlar honom.. Uff.

Nu ska jag duscha. :)


Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

hej , skulle vara kul om du kunde göra min blogg :)

2009-05-23 @ 15:07:59
URL: http://inscrutable.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Gumman



Vill du fixa min blogg igen? Ändra lite bilder å så o kanske till o med utseendet :)

2009-05-24 @ 09:46:28
URL: http://mamma0607.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback