På lördag,







På lördag ska vi åka och hämta den BLÅA vagnen! :)

Ska bli kul! :) Är så nöjd, jag valde den blåa eftersom min åkpåse i blått passar med färgen på vagnen.
Sen är den helt klart snyggast också. :D Undra om jag behöver footsack??







Och snart är det bal också. Ska lägga upp bild på klänningen. Måste bara köpa batteri till kameran. :D

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi har plockat lite och varit i affären. Nu sover Sebastian så jag ska dra lite med damugaren och torka golven.  Sen ska jag laga mat samtidigt också, så den blir klart ill Sebbe bebbe vaknar. :)

Ikväll får vi se vad som händer. ;)

Kommentarer
Postat av: isabell

du borde köpa fotsack till. eftersom de kan va skönt om de duggar lr är extra kallt;) lr blåser..

2009-05-26 @ 14:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback