Sjuk Sebastian

Hej hej
Sebastian har fått magsjukan. :(
Han vaknade inatt o bara spydde o spydde.
Men han är pigg och glad.
Han har ätit lite idag som han har fått behålla.
Han låg och sov nyss, men nu har han vaknat och det är FULLT ös på honom!

Kattungarna är värsta duktiga.
Dom går runt i sin lilla inrutade hörna. :D
Slickar lite på Ladys vatten o har sig.
Om 2½ vecka ska dom få gå runt hur dom vill.
Men då har jag antagligen börjat flytta in i lägenheten,

så jag ska vänta tills vi är helt inflyttade med o släppa lös dom.
Vill inte att dom ska bli förvirrade, först lära känna ett hem, o sen helt plöttsligt ett annat.
O sen när det är dax för ägarna o ta dom, då får dom komma till ett till nytt hem.
Blir lite väl mycket. Men det löser sig. :)

Sitter o kollar på möbler o mattor o grejjor.


Har tänkt mig nått sånthär som tv bänk.
Den ser inte så lång ut här.
men den är 149 cm, det är bara tvn som är förbannat stor. :P



Och dehär som tv bord.




Och sen har jag ju denna hyllan som jag ska ha över tv bänken.
Fast jag måste måla min vit. :)



Sen har jag ju den beiga soffan,



Så det är bara val av matta som jag ska tänka ut.
Eller rättare sagt FÄRG på matta.
En ryamatta ska jag  ha, med sånna hårda strån.
Funderar på svart och sen ha en svart lampa. aah..









Detta ska sebbe få till sitt rum





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback