Sjuk Sebastian

Ojoj vad Sebastian är sjuk.
Han var lite snorig igår, men pigg o glad o ingen feber.

Imorse vaknade jag vid 9.
Då var han lite dåsig.
Sen när han kom o satte sig i mitt knä vid 11 tiden.
Då var han KOKHET!
39,6 i feber.. Stackars liten.
Han har inte varit pigg idag, han har bara legat i mitt knä heela dagen.
Vi har sovit o varit vakna en stund, o sen sovit igen.
Inte velat äta heller, men han har tryckt i sig flera flaskor saft. :)

Nu sitter han här i mitt knä och dricker.
Vi ska sätta oss o kolla på Pettson o findus nu. :) Mys pys.
Ja o min lilla lilla bäbis ska baara sitta o kramas.

Alvedonen hjälper dock knappt ingenting!!
Sjunker till 39 ungefär. Men vad är de då. :(
Tur att jag har sovit så mycket idag,
för han kommer nog vara ledsen hela natten.

Bli frisk nu lilla Bebis! (O ja han är fortfarande en bebis såklart.^^)


Kommentarer
Postat av: Anonym

prova ge ipren istället brukar hjälpa bättre,inte alltid alvedon hjälper.

2009-11-01 @ 18:49:42
Postat av: Katarina

hej .. stackare.. usch, kanske samma som T då :(. prova ipren, för alvedon funkade inte på T heller . kram

2009-11-01 @ 21:17:20
URL: http://lillapuuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback