Svar Till Tina

Tina:

Kriminella bana? HAHA Det låter ungefär som om du är värsta brottslingen!
Jag vet inte om man kan kalla någon för kriminell för en smäll på käften?!

Hoppas allt är bra med dig och Sebb!

Kram



Svar: Javisst. :P Jag är grymt kriminell, farlig!
Håll era små barn borta från mig, för jag kidnappar dom och säljer dom till högre makter.. :S typ..
Joda, här är det fint, jäkligt mycket i skolan bara. Sebb får vara mycket på dagis. Men det är ju snart lov. :)

Länge sen man hörde av dig.

Kram

Kommentarer
Postat av: Tina

HAHA!

Det lät verkligen som om du va livsfarlig =)

Vad bra att allt är bra.

Ja det va längesedan vi sågs nu! Jag känner det som om man inte hinner med något längre! Tiden bara springer iväg.

Men du kan väl lägga till min nya msn så kanske vi kan försöka ses nu när det blir en massa ledighetsdaggar!



Kram

2009-11-27 @ 09:35:00
URL: http://mammatillleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback