UUUUUH

Godmorgon,eller godmidag. Vad som nu passar :D
Vilken kväll... VILKEN jävla kväll.. herrejesus..

Först skulle vi till grace, men då hade Sabina inte någon skjuts.
Så jag gick hem till Kim o vi snackade gojja o sen drog vi in till Vislanda.
Vi drog upp till Sabina o började förfesta. Sen så härjade vi runt lite.
Och efter det så drog vi till Evas. Skit kul. Herregud..
Sen blev det ett jävla drag hemma hos sabina på efterfesten.
Jag träffade VÄRLDENS snyggaste kille. Ojoj, han var väl runt 27-30.
Riktigt kap. Hett som fan.. Men sen runt 3 tiden, dååå orkade inte jag festa nå mer.
Så jag tog täcke o gick o la mig på golvet. Poff,väck.
Sen vaknar jag av att det är ett jääävla liv vid 5 på morgonen..
Men det ska jag inte berätta om..

Skriver som en kratta, har inte nyktrat till.
Och snart drar det igång igen, hinner ju inte bli nykter tills dess. Men det är väl lika bra.
Ikväll blir det premiär för min nya klänning. :D
Igår körde jag på lite mer avslappnad klädsel.




Nu idag har jag bara gosat med Sebbe o smsat med snyggingen. :)
Pling plåång sa de i telefonen.
Ska in o lägga mig hos honom nu,sebb sover middag.
Jag behöver också sova.. Kan jag lova.







Jennie
har tappat din blogg adress men hittat tillbaka nu, missat en del så tänkte fråga n¨gra saker..
Har du och sebbes pappa gjort slut`?
var bor du nu ?
får vi se planlösning på din nya lägenhet?=)
Hur försöjer du dig och sonen ?
Vad har du för framtidsplaner?

Lycka till puss och kram


Svar:

Hej hej. :)
Det var de värsta, man kan ju inte tappa bort min blogg adress. :D

Ja jag o Sebbes pappa har gjort slut. :) Det var 6 månader sedan nu. Hehe.
Nu bor jag hemma hos min mamma, men jag ska aldeles snart flytta.
Helt underbart skönt!

Jag går ju i skolan så jag får 8300ca av CSN, lån/bidrag.
Sen får jag underhåll,barnbidrag och sen kommer ju bostadsbidrag på det. :)
Blir runt 13000. Så det går runt fint. :)

Framtidsplaner, hm ja..
Söka in till sjuksköteskelinjen, hitta en snygg man. :D
Skaffa ett dussin barn till. Haha.
Just nu fokuserar jag dock mest på skolan och Sebastian.

Puss o kram




Kommentarer
Postat av: Linn Kent-nonstop

Ojojoj, Wictoooooria :D



Nu får du se till så att det går bra med snyggingen :D



Vart bor han?

2009-11-08 @ 16:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback