Dagis snart

Hej heej.
Snart ska Sebastian till dagis och jag ska ringa till min mentor,
för nu får det faktiskt vara nog. Jag har försökt som fan med prao,
men jag hittar ingen! Jag har ringt till alla ställen som finns nästan!
Så nu får dom fan hjälpa mig lite. Jag har redan missat 2 veckors prao.
Dom två veckornas prao måste jag ta igen på jullovet ellet på nått annat lov.
Piss skola, jag kan ju inte hjälpa att min son är sjuk för fan... Idioter är dom..

Mamma är så arg på dom också, hon funderar på att ringa o säga dom ett sanningens ord.

Men, vi får se hur det går idag.
Jag måste köpa en vinterjacka, så jag får väl försöka göra det..
:)

Ikväll kommer bilder.
Jag har inte haft några batterier till kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback