Dålig dag.

Hej.
Igår var ingen rolig dag. :(
Dagis ringde lite innan lunch o sa att Sebastian inte mådde bra.
Så jag gick snabbt snabbt till dagis, möttes av en jätte ledsen Sebb som tog sig för öronen.

Gick direk till vårdcentralen, fick tid ganska snabbt..
Vi gick ut en runda så länge o Sebastian somnade i vagnen.
Sen kom vi till en doktor, som kollade honom i öronen o halsen.
Som jag trodde, öroninflamationen var inte borta. :( Inte blivit ett dugg bättre.
Och det var bara i fredags som vi slutade med pencilinen!

Sen fick stackarn vägas o stickas i fingret, tyckte så synd om honom..
Han grät o grät o grääät. Han hade så så så ont!
Vi fick iallfall en till kur pencilin i 10 dagar denna gången, istället för 5 som förra.

Sendan under kvällen var han så ledsen, han hade så ont,, jag gav han pencilin och alvedon, han fick gröt o vi gjorde allt för att han skulle vara glad.. Men han var så ledsen. Sen skulle han sova,, o det gick inte heller bra.. Han snyftade o hostade o hade sig. Så jag gick o la mig med honom och då somnade han, och jag med. Helt utmattade.

Idag har han också ont, han är ledsen, men inte som igår..
Håller koll på klockan hela tiden, så jag vet när han kan få en till alvedon..
Stackars min bäbis. :(


 Och Lady har sprungit bort också, vet inte var hon är.
Depp över det med.. Hoppas att hon kommer snart.:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback