:)

Hej hej.
Rästen av dagen har gått bra med Sebb.
Han har varit på bra humör, sovit länge. 3 timmar. :)
Jag sov ungefär 2 timmar med honom.
Lika bra o sova ifall det skulle bli tufft inatt.
Sen gick vi en runda till affären, jag köpte hårinpackning och sås. :)

När vi kom hem lagade jag mat, kyckling, potatis och sås.
Sebastian åt jätte mycket, och han åt jätte bra innan idag med när han åt lasange.
Han får ju alltid två midagar.

Och nu har jag precis duschat, såå sköönt.
Längtar till idol, ska snart sätta mig o kolla på 2½ män.

IMORGON ÄR DET NYTT AVSNITT AV GREYS ANATOMY. :D
Avsnitt 3! :D
Längtar.

Sebbe springer runt o säger, titta mamma, titta mamma, däääär.
Så nu får jag gå o se vad han har ställt till med . :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback