Kattungarna har anlänt! :)

Kl 03.00 började värkarna.

kl 06.00 kom första kattungen, med rumpan före.
Det var lite knivigt men jag hjälpte henne få ut den.
Helvit med en svart fläck på huvudet. :) 97 g

kl.06.20 kom andra kattungen, också med rumpan före.
Men denna gången klarade hon allt själv. Satt bara o tittade på.
En vit katt, också den med en svart fläck på huvudet, fast lite längre bak.
Och inte lika stor. :) 93 g vägde den.

Har inte kollat kön än, hon vill inte att jag tar i dom.
Vilket jag helt förstår. :)

Har såå ont i huvudet.
Har suttit uppe heeeeela natten.
Sov lite mer än en timma innan.
Men sen gick jag upp.

Kommer med bilder och sånt sen när jag har fixat iväg sebbe till dagis.:)




OJ, här kom nummer 3!!!

07.40 föddes den. :)
Har inte vägt eller så än


Nu har jag vägt den också.
93g.
Ser ut som de andra bägge kattungarna. :)



OJOJOJ,
08.10
Här kom nummer 4a!!

Helvit katt!  104 gram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback